» initiëren » organiseren » realiseren
Vaste en tijdelijke tentoonstellingen
  • Hoe maken wij met ons kleine team een expositie die veel bezoekers trekt?
  • Wie organiseert voor ons een interessante randprogrammering bij de expositie?
  • Kan iemand ons helpen bij het regelen van al die bruiklenen?
  • Onze vaste presentatie beantwoordt niet meer aan de wensen van de huidige tijd en het publiek. Maar wat moeten we dan wel?
  • Een goede tentoonstelling kost veel geld en we hebben maar een beperkt budget. Kan iemand ons helpen om het geld te werven?

Een goede presentatie of tentoonstelling is het visitekaartje van uw organisatie: hij trekt nieuwe bezoekers, zorgt dat ze terugkomen, langer blijven en meer geld uitgeven. Daarbij genereert een goede tentoonstelling persaandacht en draagt bij aan uw naamsbekendheid en imago. Hij laat zien waar uw instelling voor staat. Een tentoonstelling met een verrassend thema of een originele invulling trekt precies die aandacht die uw organisatie nodig heeft.

Ik bedenk voor uw organisatie een inhoudelijk sterke en originele presentatie die het publiek trekt dat u zoekt, aansluit bij de wensen en eisen van deze tijd, persaandacht genereert en past bij uw instelling en budget. Ik kan het proces van begint tot eind begeleiden: van het bedenken van de inhoud en de fondsenwerving tot inrichting en projectmanagement. Daarnaast kan ik voor u de randprogrammering bij een expositie verzorgen, teksten schrijven, een symposium of opening organiseren, een artikel schrijven of een publicatie begeleiden.

Mijn toegevoegde waarde:
Door mijn grote ideeƫnrijkdom ben ik in staat, ook met een beperkt budget en/of een klein team, een originele en professionele presentatie te realiseren; ik neem u veel werk uit handen door het project van begin tot einde te begeleiden; ik beschik over een groot netwerk van museale ondernemers (multimedia, educatie, ict, vormgeving) en leveranciers die indien nodig een bijdrage kunnen leveren aan het project.